Unsay Ikasulti Nimu? Naay Lain o Wala?

Kana bitaw padulong ka kaon ..
unya motext sa imung uyab og ''Good Morning''
bf: Good Morning''
gf: kinsa ni
bf: pag sure ui.. murag wa kaila.
gf. bitaw' kinsa ni?
bf: ikaw.. kinsa man ka?
gf: ikaw ako gpangutana.
bf: imo ning uyab.
gf: kinsa imung gipangita?
bf: ang tag iya sa cellpone.
gf: unsa man ka sa tag iya sa cellpone?
bf: uyab me. ikaw kinsa man ka?
- walay reply -
bf: kinsa man d i ka nanghilabot sa iyang gamit?
- dugay wala ka reply -
gf: hehehe .. ako bitaw ni ui .. nagka on ka na?
bf: wala pa' kay padulong na unta ko order. nawad an ko gana kay nangurog ko.
gf: hehehe .. sury na gud .. kaun na..
bf: nganu na isip man to nimo?
gf: wala lang ..
guys .. pls give advice .. unsa may naa sa inyo huna huna while ingon ana ang joke sa inyong uyab?
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post